dijous, 16 d’octubre del 2008

Reunió d'afiliats de CGT oberta a la plantilla

Como cada mes, la Sección Sindical de CGT de Indra Sistemas celebra su reunión de afiliados, abierta a cualquier trabajador que esté interesado, este jueves, 16-10-08, a partir de la 19.00 horas (imposición de la empresa) en la sala del comité, 2ª planta de Roc Boronat.

Además, como ya sabréis se van a convocar próximamente elecciones parciales en la delegación. Si quieres participar, con CGT, en este proceso electoral, ponte en contacto con nosotros.

Y, finalmente, para que os podáis distraer un poco, después de la dura jornada laboral, una recomendación cinematográfica: http://www.granangular.cat/fitxadocu.php?ID=172, un interesante documental sobre informáticos que trabajan en una gran multinacional emitido en el programa Gran Angular de RTVE hace unos años, pero que sigue teniendo mucho interés.

Como dicen nuestros compañeros de ATOS: Lucha por tus derechos o traga con lo que hay
-------------------------------
Com cada mes, la Secció Sindical de CGT de Indra Sistemas celebra la seva reunió d’afiliats, oberta a tots els treballadors que estiguin interessats, aquest dijous, 16-10-08, a partir de les 19:00h (imposició de l’empresa) a la sala del comitè, 2na planta de Roc Boronat.

A més, com ja deveu saber, en dates properes es convocaran eleccions parcials a la delegació. Si vols participar, amb CGT, en aquest procés electoral, posa’t en concatce amb nosaltres.

Finalment, per a que us pugueu distreure una mica després de la dura jornada laboral, una recomanació cinematogràfica: http://www.granangular.cat/fitxadocu.php?ID=172, un interessant documental sobre informàtics que treballen a una gran multinacional, que va ser emès al programa Gran Angular de RTVE fa alguns anys, però que segueix sent de molt d’interès

Com diuen els nostres companys d’ATOS: “Lluita pels teus drets o empassa-t’ho”