divendres, 25 de març del 2011

LA PSI SÒN ELS PARES

En aquestes entranyables dates quan la PSI està tan propera, com si de l'època nadalenca es tractés, escrivim la nostra carta als reis mags d'Indra:

“Benvolguts Reis Mags,

Aquest any he estat un consultor molt bo.

He realitzat les meves tasques diligentment i “proactivament”, cosa que agrada molt a la meva empresa, perquè d'aquesta manera jo em busco la vida i no molesto al meu cap, que pot dedicar-se als seus comptes sense preocupar-se del projecte.

He fet moltes hores extres sense demanar res a canvi. També he fet tasques que estan per sobre de la meva categoria i que no m'han estat retribuïdes, esperant que en algun moment se'm compensi per això.

Per això, us demano que aquest any em porteu una bona PSI, ja que l'any passat ni l'anterior vaig tenir. Amb això no vull queixar-me a Ses Majestats, simplement vull recordar el meu cas.”

No et sona de res? No seria la carta que escriuries? Doncs així com no creus en els reis mags, no creguis en la PSI.

Que ho sàpigues: LA PSI NO EXISTEIX, SÓN ELS PARES.

I per no portar, no portaran ni carbó, perquè això costa diners i no està la cosa per a tanta despesa. A més, ja vas ser a la copa de nadal dient que “per a alguna cosa que es gastarà l'empresa, jo hi vaig”. Doncs aquí tens la teva PSI, així que mentre no vulguis fer una mica més que queixar-te davant de la màquina del cafè, poc més aconseguiràs.
-------------------------------------------------
La ISP estas la gepatroj

Je tiuj ĉi signifiaj datoj kiam la Individua Salajra Politiko (ISP) estas tiel proksima, kiel se oni estas la kristnaska tempo, ni skribas nian leteron al la Indra-aj tri magoj:

“Karaj Tri Magoj,

Ĉi-jare mi estis tre bona konsulta komputisto.

Mi plenumis diligente kaj kunlaboreme miajn taskojn io, kio plaĉas multe ĉe mia entrepreno, ĉar tiel mi memorganiziĝas kaj ne ĝenas mian estron, kiu povas dediĉi sin al siaj kalkuloj sen havi zorgojn pri la projekto.

Mi faris multajn kromhorojn sen peti nenion kompense. Ankaŭ, mi faris taskojn, kiuj estas super mia kategorio kaj ne estis pagitaj al mi, esperante ke iam oni kompensu al mi por ili.

Pro tio, mi petis, ke vi ĉi-jare alportos al mi bonan ISP-n, ĉar nek lastjare nek antaŭe mi havis. Per tio mi ne volas plendi al vi, simple volas memorigi vin pri mia afero"

Ĉu vi ne scias tiun ĉi situacion? Ĉu ne tiu estus la leteron, kiun vi skribus? Kiel vi ne kredu je la Tri Magoj, ne kredu pri la ISP.

Informiĝu: LA ISP NE EKZISTAS, ĜI ESTAS LA GEPATROJ.

Kaj por ne alporti, ili alportos nek karbon, ĉar tio kostas monon kaj la afero ne eltenas por tiom da kosto. Krome, vi jam iris al la kristnaska festeĵo, dirinte "por io kion la enterpreno elspezos, mi iras". Nu tie vi havas vian ISPn, tiel dum vi volas fari nenion pli ol plendi antaŭ la kafliverilo, vi atingos nenion.

Sindikata Sekcio de ĜKL Indra Sistemas 22@